Лабораторна робота №1

 

Тема: Електронна пошта

Мета: Створення власної поштової скриньки

 

Хід роботи

 

1. Робота з поштою за допомогою веб-інтерфейсу. Щоб створити свою нову поштову скриньку, необхідно запустити браузер Internet Explorer і ввести в адресному рядку ukr.net. У верхньому лівому кутку сайту натиснути на гіперпосилання «Реєстрація». Далі необхідно заповнити усі запропоновані поля. В імені поштової скриньки вказати своє прізвище. Реєстрація неможлива без отримання посилання на активацію. Код активації можна отримати на свій мобільний телефон або на іншу поштову скриньку. Після реєстрації слід повернутися до головної сторінки сайту та ввести ім'я та пароль у відповідні поля введення.

 

2. Щоб надіслати лист із вкладенням за допомогою web-інтерфесу необхідно:

а) натиснути кнопку «Написати листа»

б) у полі «Кому» вказати – FilippovAlexander@ukr.net

в) у полі «Копія» нічого не вказувати

г) щоб прикріпити до листа документ натиснути кнопку «Файл», вказати місце розташування документа Word, що прикріплюється, і підтвердити дію

д) натиснути кнопку «Надіслати»

 

3. Робота з адресною книгою за допомогою веб-інтерфейсу. Відкрити свою електронну поштову скриньку на сайті ukr.net. Натиснути посилання "Контакти" => "Додати контакт". Заповнити поля "ім'я", "прізвище", "e-mail", "телефон", "дата народження" та "компанія" (місце роботи). Натиснути посилання "Зберегти зміни". Створити у такий спосіб три записи в адресній книзі.

 

Лабораторна робота №2

 

Тема: Робота в Інтернеті.

Мета: Пошук інформації в Інтернеті та оформлення результату.

 

Хід роботи

 

 

1. Запустити браузер (Google Chrome або будь-який інший). В адресному рядку введіть текст google.com.ua. Здійснити пошук за ключовими словами – «новинки інформаційних технологій». Знайти інформацію, що складається з одного фото та однієї сторінки тексту. Далі запустіть текстовий редактор Word. Створити новий документ. Застосувати книжкову орієнтацію аркуша. Розмістити вгорі листа заголовок, із зазначенням теми. Текст заголовка оформити шрифтом Times New Roman, розмір 28 пунктів, звичайне зображення, колір чорний, вирівнювання по центру. Нижче розмістити малюнок та текст. Для малюнку використовувати обтікання "Квадрат" (контекстне меню на фігурі => "Обтікання текстом" => "Квадрат"). Текст знайденої інформації оформити шрифтом Times New Roman, розмір 14 пт, зображення звичайне, колір чорний, вирівнювання по ширині, відступ «червоного рядка» 1,25 см. Зберегти отриманий результат.

Лабораторна робота №3

 

Тема: Робота в Інтернеті.

Мета: Роботі із хмарним сховищем

 

Хід роботи

 

1. Використання хмарних сховищ офісних документів. Щоб зареєструватись на хмарному сховищі OneDrive від фірми Microsoft необхідно:

·       Попередньо завести власну поштову скриньку на сайті ukr.net чи gmail.com

·       Запустити браузер та зайти на сайт onedrive.live.com

·       Натиснути кнопку «створити безкоштовний обліковий запис»

·       Вибрати реєстрацію або за номером телефону або за адресом електронної пошти.

·       Придумати та написати свій майбутній пароль. Пароль повинен містити літери англійської мови як верхньому, так і нижньому регістрі, цифри та довільні символи. А якщо ні, то в реєстрації буде відмовлено. Натиснути кнопку "Next".

·       Вказати ваше прізвище та ім’я

·       Вказати свою країну та дату народження

·       Зайти до вашої поштової скриньки і отримати чотиризначний числовий код. Введіть цей код і натисніть «Next».

 

Якщо було обрано реєстраціє через телефон, то на наступному етапі необхідно ввести номер мобільного телефону та натиснути кнопку «Send code». Через кілька секунд на ваш телефон прийде SMS із чотиризначним кодом. Цей код треба ввести для завершення реєстрації.

 

Далі завантажується веб-інтерфейс OneDrive. Це означає, що реєстрацію успішно пройдено. Після цих дій стає доступною можливість зберігання своїх файлів у хмарному сховищі OneDrive.

 

 

Збережіть будь-який ваш документ у хмарному сховище OneDrive. Покажіть результат викладачу.

 

Лабораторна робота №4

 

Тема: Онлайн-сервіси для спільної роботи із документами.

Мета: Створити Google Презентацію у режимі спільного доступу.

 

Хід роботи

 

1.    Запустити браузер (або Google Chrome, або Opera, або Firefox).

2.    В адресному рядку надрукувати google.com.ua

3.    В правому верхньому куті сайту Гугл натиснути кнопку входу в свій особистий акаунт.

4.    Ввести ваш логін (мобільний телефон) та пароль. Якщо забули пароль, то відновіть його за допомогою мобільного телефона. Якщо не можете цього зробити (поміняли номер телефону та інше), створюйте новий гугл-акаунт.

5.    Після того, як ви успішно зайшли у свій акаунт, натиснути кнопку «Додатки Google».

6.    Далі обрати «». Потім у лівому верхньому куті натиснути «Диск», потім «Створити», а далі обрати «Google Презентації». І наприкінці обрати «Створити пусту презентацію».

7.    Надати спільний доступ до своєї презентації іншому учню. Для цього зробить наступне:

Крок 1. Відкрити пусту презентацію для майбутньої спільної праці.

Крок 2. Натиснути «Налаштування доступу».

Крок 3. Вписати e-mail адресу товариша, що буде спільно працювати із вами.

Крок 4. Надати товаришу права редактора (права читача не дозволяють спільно працювати)

Крок 5. Натиснути «Відправити». Після цього у Гугл-диску товариша автоматично з’явиться посилання цей документ.

8.    У спільному режими створити презентацію із двох слайдів. Тему презентації отримати у викладача.

9.    Наприкінці уроку показати свою роботу викладачу та отримати оцінку.

 

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №5
Тема: Робота в Інтернеті.
Мета: Робота із сервісами онлайн-зв'язку
Хід роботи


Завдання 1. Виконати реєстрацію аккаунта в Zoom. Реєстрація виконується через офіційний сайт сервісу zoom.us і це доступно з будь-якого пристрою, де встановлений і функціонує браузер. Далі продемонстрований найбільш комфортний шлях отримання нового облікового запису - за допомогою веб-оглядача на ПК, але ви, слідуючи запропонованим алгоритмом, можете використовувати для реалізації поставленого завдання і мобільний девайс на Android / iOS.
1.    Перейдіть по вказаній вище посиланням на офіційний веб-сайт Зум і клацніть на кнопці «ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЯ БЕЗКОШТОВНО» в правому верхньому кутку сторінки.
2.    Вибираючи значення в списках, що розкриваються, надайте системі дані про свою дату народження і потім клацніть «Продовжити».
3.    Наступний крок - надання email, який крім іншого буде логіном для авторизації в сервісі. Введіть адресу свого ящика в поле «Ваш робочий адресу електронної пошти», клацніть на кнопці «Реєстрація» і вирішите капчу.
Якщо в браузері виконаний вхід в Google-аккаунт або відкрита обліковий запис Faсebook, ви можете дещо прискорити процес створення аккаунта в Зум, скориставшись кнопками соцмереж внизу веб-сторінки з полем для введення email-адреси.
4.    Отримавши повідомлення про успішну відправку листа з посиланням для активації облікового запису на сайті Zoom, перейдіть в зазначений на кроці вище поштову скриньку.
5.    Відкрийте лист від відправника «Zoom», клікніть по міститься в ньому кнопці «Активувати обліковий запис» або перевірочної посиланням.
6.    На сторінці (оскільки створюється обліковий запис для приватної особи, а не освітнього закладу) переведіть радіокнопку в положення «Ні» і потім клацніть «Продовжити».
7.    Далі внесіть у відповідні поля свої ім'я та прізвище, придумайте і двічі введіть пароль для доступу до аккаунту Zoom, а потім натисніть «Продовжити».
8.    В цілому створення облікового запису в сервісі конференцій Зум вже завершено, далі пропонується запросити до спілкування через систему ваших знайомих. Скористайтеся цією можливістю або пропустить дію за своїм бажанням.
9.    На цьому озвучена в заголовку статті завдання вважається вирішеною. З фінішної веб-сторінки Майстра реєстрації в Zoom ви можете переходити до тестування системи хмарних конференцій і роботі в ній, а також відкрити дані облікового запису з метою редагування.
Надалі використовуйте зазначені при виконанні інструкції адреса електронної пошти (логін) і пароль для авторизації в системі хмарних конференцій при будь-якому методі входу в неї (наприклад, після інсталяції і запуску десктопного додатка).